Nog maar 1 weekje.. en dan is het zover - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Sonja Kerkhof - WaarBenJij.nu Nog maar 1 weekje.. en dan is het zover - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Sonja Kerkhof - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 weekje.. en dan is het zover

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

23 September 2013 | Nederland, Heeze

Hallo allemaal,

Heel vreemd, over een week zit ik in het vliegtuig op weg naar mijn eerste bestemming, Dubai. Al die tijd leek het nog wel even weg maar nu is het ineens zover.

De afgelopen weken zijn op zijn allerminst vlekkeloos verlopen, het idee dat ik nog wel een paar weken voetbaltraining kon volgen voor ik zou gaan reizen pakte minder succesvol uit dan gedacht.. ik scheurde mijn meniscus :(. Gelukkig kon ik binnen 1 week geopereerd worden en ben ik nu weer volledig up and running en een ander voordeel is dat ik omdat ik verplicht rust moest houden, ik van allerlei dingen kon regelen.

Diverse Visa aanvragen verder denk ik dat ik een heel eind ben met voorbereiden al weet je natuurlijk nooit of je alles hebt gedaan. Deze laatste week staat in het teken van de laatste inkopen doen en afscheid nemen, iets waar ik erg slecht in ben! Vrijdag al een ontzettend gezellige borrel gehad met Het Zij Zo waar bij ze een reismaatje voor me hebben geregeld. Deze week nog wat dinertjes en borrels en dan is het toch echt zover.

Mochten mensen nog goede tips hebben van wat zeker niet te vergeten, en hoe ik het beste mijn tas in kan pakken dan hoor ik dat graag!

Dit was mijn eerste verhaaltje en er zullen er nog vele volgen!

xxx Sonja

  • 23 September 2013 - 15:45

    Anja:

    Nou Sonja, zo lijkt het nog ver weg, en zo ga je ECHT aftellen...........geniet nog maar even van de Hollandse pot die je hier krijgt en het zonnetje wat schijnt..........

    Op naar je second story xx

  • 23 September 2013 - 16:07

    Els:

    Hoi Sonja,
    Ik wens je een super reis met heel veel ervaringen en mooie momenten. Geniet van alles wat je ziet, hier kun je je hele verdere leven op teren. Doe voorzichtig en geniet. We zullen je verhalen met plezier volgen.
    Groetjes van de buurvrouw

  • 23 September 2013 - 19:03

    Karen D:

    Leuk! Leuk!! En errrug spannend!!! We gaan je verhalen heerlijk volgen vanuit onze parel van Brabant. Ik ben erg benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren. Nogmaals wens ik je ontzettend veel plezier en ik heb maar 1 raad: GENIET GENIET GENIET!!!! XX

  • 23 September 2013 - 20:44

    Renate.:

    Hey Sonja.
    Gelukkig ben je weer snel op de been na deze blessure. I think i'm in love... met je reismaatje, wat een scheetje. Ik ga jou, en je indrukwekkende reis van begin tot eind volgen, en ben erg benieuwd naar je belevenissen. Vanuit het mooie Limburg :P wens ik je een geweldig goeie reis toe. ENJOY!

    -xies- Renate.

  • 23 September 2013 - 21:58

    Otto En Nicky :

    Hoi hoi,

    Volgens mij heb ik je al mijn tips al gegeven, doe het verder rustig aan en geniet!

    Heel veel plezier en de groetjes van mij en de rest van je lieve ex-collega's van van C.

    Nicky

  • 24 September 2013 - 01:18

    Lot En Eric:

    En je weet het hè, mijn whats app staat open !!!!!!!! Voor de rest natuurlijk heel veel plezier enzo. We lezen wel hoe het gaat, ik zal in ieder geval de quilty pleasure avond bewaren tot je terug bent, ook dat lijkt ver weg maar voor je het weet ben je er weer, zo gaan die dingen !

  • 24 September 2013 - 06:48

    Wouter En Anne Joustra:

    Hey Son,

    Ja tjonge, wat gaat dat nog snel! Ik weet nog dat je ongeveer een jaar geleden vertelde: Ik ga een wereldreis maken!
    Tips die ik je mee kan geven.. Geniet!! Voor je het weet is het weer voorbij!
    Wat betreft spullen die je mee moet nemen.. niet teveel, met een paspoort (en wat kopieën ervan) en je pinpas/creditcard komt het allemaal goed! Over je pinpas gesproken.. vergeet niet om hem op 'wereld' te zetten, anders kun je er buiten Europa helemaal niets mee!
    Oh, en in jouw geval zou zonnebrand met een hoge factor misschien ook raadzaam zijn ;) Verder gewoon twee korte broeken, twee lange broeken, 2 shirts met lange mouwen, 3 t-shirts, 2 hempjes, ondergoed voor 'n week en een sjaal (voor als je een kerk, moskee of tempel binnen wil). Broeken over je knie zijn altijd handig, want in veel landen wordt je misschien raar aangekeken met een heeeel kort broekje.. maar goed.. zo slim ben jij zelf ook :)

    Tip 2: kom langs als je zin hebt ;)

    Tip 3: appen kan altijd :) +91-9167227416

    GENIET en we blijven je volgen!

  • 24 September 2013 - 08:46

    Eline :

    Hoi Sonja,

    Heel, heel, heel veel plezier op je wereldreis! Hoop dat het allemaal goed verloopt en dat je de gelukspop niet nodig hebt ;-). Ik ga jou en Wolumbus op jullie mooie reis volgen, good luck!

  • 25 September 2013 - 09:49

    Ans:

    Hey Sonja,
    Het is bijna zover, super spannend en een enorme uitdaging.
    We gaan al je reisverhalen en foto's met spanning volgen en hopen dat je volop geniet van alle mooie, interessante ervaringen die je de komende 10 maanden op zult gaan doen.
    Heel veel succes.

  • 29 September 2013 - 18:18

    Jacques:

    Succes en goede reis.

  • 29 September 2013 - 19:54

    Marjolein:

    Hoi Sonja,
    Heel veel plezier op je reis. Wat een geweldige ervaring! Geniet ervan :)
    Liefs, Marjolein

  • 01 Oktober 2013 - 13:28

    Gerry:

    Hoi Sonja,

    Wie krijgt het nou ook nog klaar om net voor zo'n reis met voetballen je meniscus te scheuren. Gelukkig kon je snel geopereerd worden en ik denk dat de verplichte rust wel goed geweest is voor jou want anders had je zoveel te doen gehad dat je aan de echte voorbereidingen nog niet was toegekomen. Maar ik ben heel benieuwd hoe je reis is verlopen en wacht vol spanning je reisverslag af.

    Liefs, Gerry (je ex-collega van Van C)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 17278

Voorgaande reizen:

30 September 2013 - 07 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: